czwartek, 31 maja 2012

Koncepcja Audi Rower Q3 - jako dodatek samochodowy na wakacje

Dziś natknąłem się na według mnie bardzo ciekawą nowość na rynku rowerów dla wygodnych nowoczesnych rowerzystów, stwierdziłem że może on być również potraktowany jako super dodatek na bagażniku naszego samochodu podczas aktywnych wakacji. Wygląda on jak futurystyczny twór, ale podobno jeździ, i to całkiem nieźle. Jego rama została wykonana z połączenia włókien węglowych z żywicą epoksydową, dzięki czemu jest bardzo wytrzymała i waży zaledwie 1,6 kg. Ukryto w niej jednostkę elektryczną zdolną produkować 3 KM i 250 NM momentu obrotowego (tak podaje źródło).
Dzięki niej oraz litowo-jonowym bateriom ważącym 5 kg rower ma kilka interesujących trybów pracy. Jednym z nich jest tryb Pure, który wspomaga rowerzystę podczas pedałowania i pozwala mu rozpędzić się nawet do 80 km/h i podróżować z  tą prędkością na dystansie od 50 do 70 km. Poza tym Audi przygotowało m.in. tryb, który ułatwia jazdę na jednym kole. Całość waży 21 kg.
Być może nie wszystkim spodoba się nowoczesna stylistyka jednak podsumowując myślę że nie jedna osoba pozazdrościłaby nam takiego cuda nie tylko na naszym bagażniku rowerowym w samochodzie, jednak również wszędzie tam gdzie byśmy się z nim pojawili.
Źródło:
http://autokult.pl/2012/05/24/superrower-audi-i-koncepcyjne-q3-na-worthersee-tour

1 komentarz:

  1. Ja i tak najczęściej wszędzie podróżuje moim samochodem jestem zdania, że ważnym jest bay było ono cały czas sprawne. Kiedy auto odmów dalszej jazdy to wtedy pomoc drogowa https://holowanie.i-poznan.pl/ bez żadnego problemu jest w stanie mnie odholować.

    OdpowiedzUsuń