poniedziałek, 21 maja 2012

Czy warto stosować ceramizer?

Pierwszy mój post będzie dotyczył bardzo często zadawanego pytania. Czy warto stosować ceramizer? Ceramizer stosowałem w poprzednim moim samochodzie i na pewno nie zaszkodził, obroty silnika się bardzo wyrównały, silnik 2,0 benzyna bardzo się wyciszył na biegu jałowym, stosowałem go również wcześniej do skrzyni biegów tu niestety nie zauważyłem zmian. Teraz postanowiłem przetestować go w układzie wspomagania. Pompa wspomagania była regenerowana w tamtym roku i do tej pory nie dawała żadnych oznak zużycia jednak ze względu na ekstremalne warunki pracy tego elementu postanowiłem go zabezpieczyć. Auto do którego wlałem zalecaną dawkę ceramizera to Mondeo mk3. Wymieniłem olej na zalecany olej przez producenta w moim przypadku dexron III oraz dolałem wg instrukcji 1/2 strzykawki ceramizera (pojemność układu zaledwie 600 ml). W obecnym momencie przejechałem 100 km i zauważyłem lżej działający układ wspomagania. Wszystkie następne efekty działania specyfiku będę opisywał na bieżąco. Pozostałą część doleję po przejechaniu co najmniej 200 km.

2 komentarze:

  1. Czy warto postawic na ceramizer? Mysle ze lepiej kupic inny srodek. Testowalem ceramizer i do paliwa i do silnika - oba nie zdaly egazminu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy warto postawic na ceramizer? Mysle ze lepiej kupic inny srodek. Testowalem ceramizer i do paliwa i do silnika - oba nie zdaly egazminu.

    OdpowiedzUsuń